Обмін та повернення

Команда нашого онлайн-магазина завжди стежить за якістю товарів: ми особисто перевіряємо ігри й носії на предмет браку перед тим, як виставити їх на продаж. Саме з цієї причини ймовірність отримання дефективного диска зводиться до нуля.

Єдина ситуація, в якій ви можете отримати товар неналежної якості - пошкодження під час транспортування поштовою службою. Магазин GameBuy працює тільки з перевіреними поштовими компаніями "Нова пошта" та "Укрпошта" та, як правило, неприємних інцидентів не відбувається.

Однак якщо таке все ж сталося, вам необхідно відразу ж вирішити проблему: скласти відповідний акт, в якому буде зафіксовано факт дефекту. Це робиться відразу при отриманні.

Ми рекомендуємо покупцям перевіряти товар за фактом отримання: якщо ви виявите псування вдома й прийдете до співробітників пошти з претензією, вам не зможуть допомогти зі зрозумілих причин.

Тому дотримуйтеся наступного алгоритму:

  1. Перед розпакуванням зважте посилку й порівняйте отримане значення з вказаними в накладній;
  2. Розпакуйте товар при співробітникові компанії, перевірте його на предмет дефектів;
  3. Якщо ви бачите, що щось не так, попросіть співробітника допомогти вам зі складанням Акта, і опишіть претензію;
  4. Потім зв'яжіться з нами для підтвердження вартості відправлення.

Вашу заяву візьмуть і розглянуть протягом тижня. Оскільки компанія-перевізник є гарантом збереження посилки при перевезенні, відповідальність в такій ситуації несе саме вона.

Зверніть увагу на те, що скласти претензію згідно правил поштових компаній “Нова пошта” або "Укрпошта" може тільки покупець і якщо ви цього не зробите, ми не зможемо вам допомогти.

Основою для регламентування умови повернення виступає поточне законодавство України. Це:

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172: "Друкована продукція, носії інформації для ігрових консолей, вінілові платівки, аудіокасети, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом належної якості не підлягають поверненню або обміну";
  2. Закон «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

За правилами нашого магазину:

До поверненню не приймаємо: колишні у вживанні відеоігри, які представлені в нашому магазині.

GameBuy гарантує якісний, повнокомплектний і 100% працездатний продукт в даному розділі, а також цінує свою репутацію і Вашу довіру до нас.

Ми можемо піти назустріч клієнтові та повернути товар, який не входить до переліку із зазначено вище Постанови протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:

  1. Ви зберегли фабричну упаковку товару;
  2. Товар працює повноцінно;
  3. На товарі немає слідів використання і дефектів;
  4. На товарі збережене заводське маркування і ярлики.

Якщо коротко, посилка (фігурки, Мерч, приставки чи інший товар) повинна бути в такому ж вигляді, в якому ви її отримали. Якщо на ній будуть подряпини або потертості, на жаль, ми не зможемо вам допомогти. Це ж стосується і обміну.

Деякі важливі умови:

  1. Вартість доставки за адресою одержувача в разі повернення не компенсується;
  2. Зворотну доставку ми обговорюємо в індивідуальному порядку;
  3. Доставка для обміну або повернення відбувається за рахунок покупця.

Якщо ви хочете повернути товар, ми перерахуємо його повну вартість за вказаними реквізитами відразу ж після отримання і перевірки на предмет дотримання всіх умов.

Як і було сказано вище, при дотриманні всіх умов ви можете звернутися за поверненням товару належної якості протягом 14 днів після покупки. Відправити посилку назад можна в той же день: тоді терміни залежать від тривалості самої доставки.