Важлива інформація для покупця!

В інтернет-магазині GameBuy є в наявності товари, які доставляються "на замовлення".

Статус "на замовлення", означає що даний товар є в наявності у постачальника на віддаленому складі, однак відсутній у нашому магазині для того, щоб відправити його того ж дня. У ярлику над фото таких товарів вказано статус "на замовлення", а також орієнтований термін надходження даного товару до нашого складу. Термін очікування не передбачає вихідні та святкові дні. Замовлення такого товару оформляється покупцем на сайті точно так, як і замовлення товару "в наявності". Різниця в тому, що  виконання замовлення потребує часу більше ніж зазвичай.

Умови оплати товару з категорії “на замовлення”
  1. Обов'язково уточніть у нас наявність товару з категорії "на замовлення". Особливо це стосується предметів одягу. Ми намагаємося поновлювати наявність позицій декілька раз на день, і у 99% випадків товар буде в наявності. Однак краще перед оплатою переконатися в цьому. Це легко зробити наступними засобами: написати нам у чат, телеграм мессенджер або зателефонувати за вказаними в розділі "контакти" телефонами.

  • Товар з категорії "на замовлення" поверненню та обміну не підлягає.

  • Передплата за товар з категорії "на замовлення" не повертається, тому що гроші відразу переказуються постачальнику і поверненню не підлягають.
Варіанти оплати товару зі статусом "на замовлення"

а. Передплата повної вартості товару. Оформіть замовлення на сайті і зробіть оплату повної вартості товару на сайті будь-яким із поданих і зручних для Вас методів "оплата картою онлайн" або "безготівковий розрахунок", крім метода оплати - "накладений платіж". Після отримання товару на наш склад він буде негайно відправлен за вказаними Вами в замовленні даними.

б. Передплата 20% вартості товару. Оформіть замовлення на сайті обравши метод оплати "безготівковий розрахунок" або "накладений платіж" додатково вказав у коментарії до замовлення – передплата 20%.

Якщо Ви обрали опцію «не передзвонювати для підтвердження замовлення", то отримаєте на Вашу адресу електронної пошти лист з точною сумою і нашим розрахунковим рахунком куди Вам необхідно здійснити передплату. Як тільки товар прибуде на наш склад, наш менеджер зв'яжеться з Вами по телефону або email, щоб повідомити Вас, що товар прибув на наш склад. Після чого залишковi 80% Ви зможете оплатити на розрахунковий рахунок або попросити відправити посилку "накладеним платіжом".